×
Введіть пароль для підтвердження змін
×
Дата:
2025-12-06 06:09:02
Логін:
IP:
216.73.216.135
Стан:
English
Українська
Реєстрація
Логін:
Прізвище ІБ:
Телефон:
E-MAIL:
Тарифний план:
Райони:
--
Львів
Вулиця:
--
Ангеловича
Антонича (Антонича)
Бандери
Героїв Майдану
Гуртожиток № 1 (вул. Бой-Желенського, 14)
Гуртожиток № 10 (вул. Відкрита, 1)
Гуртожиток № 11 (вул. Лукаша, 5)
Гуртожиток № 12 (вул. Академіка Лазаренка, 38)
Гуртожиток № 13 (вул. Академіка Лазаренка, 36)
Гуртожиток № 14 (вул. Академіка Лазаренка, 40)
Гуртожиток № 15 (вул. Академіка Лазаренка, 42)
Гуртожиток № 17 (вул. Івана Пулюя, 33а)
Гуртожиток № 21 (вул. Пулюя, 33)
Гуртожиток № 3 (вул. Івана Карпинця, 27)
Гуртожиток № 4 (вул. Академіка Андрія Сахарова, 25)
Гуртожиток № 5 (вул. Лукаша, 4)
Гуртожиток № 7 (вул. Лукаша, 1)
Гуртожиток № 8 (вул. Академіка Сахарова, 23)
Гуртожиток № 9 (вул. Лукаша, 2)
Лазаренка акад.
Сахарова
Театральна
Трильовського
Дім:
--
Квартира:
Пароль:
Новий Пароль
Підтвердити пароль
Скинути
Двоетапна перевірка:
Договір про надання телекомунікаційних та інформаційних послуг мережі Інтернет
Національний університет “Львівська політехніка ” (НУ “ЛП”), надалі НУ “ЛП”, з однієї сторони, та Користувач, з іншої сторони (далі – Сторони) уклали цей Договір про наступне: 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. НУ “ЛП”, відповідно до умов Договору, зобов’язується надавати Користувачу телекомунікаційні та інформаційні послуги, згідно переліку та в обсягах, замовлених Користувачем (далі – Послуги), а Користувач зобов’язується своєчасно оплачувати отримані Послуги відповідно до умов цього Договору. 2. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН 2.1. НУ “ЛП” зобов’язаний: 2.1.1. Надавати замовлені Користувачем Послуги цілодобово 365 (366) днів на рік відповідно до вимог Закону України “Про телекомунікації”, Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.12 № 295 (надалі – Правила), Регламенту НУ “ЛП” та інших нормативно-правових актів України, попередньо ознайомивши із ними Користувача. 2.1.2. Надавати Послуги за встановленими показниками якості відповідно до стандартів та інших нормативних документів, умов Договору та інформації про умови надання послуг. 2.1.3. Вести облік обсягу та вартості наданих Послуг за кожним видом окремо і забезпечувати його достовірність. 2.1.4. Зберігати дані обліку наданих Послуг протягом строку позовної давності, визначеного чинним законодавством України. 2.1.5. Вести прийом та облік заяв (скарг) Користувача щодо наданих Послуг, усувати пошкодження у наданні Послуг в строки, передбачені нормативними актами у сфері телекомунікацій та чинним законодавством України. 2.1.6. Інформувати Користувача про аварії у локальній мережі із зазначенням орієнтовних строків усунення пошкоджень. Під аварією у локальній мережі розуміється пошкодження кабелю або комутаційного обладнання, яке робить неможливим отримання Послуг для 100 або більшої кількості абонентів. 2.1.7. Зберігати протягом 1 місяця з дня розірвання договору технічну можливість відновлення роботи мережі. 2.1.8. Вживати відповідно до законодавства заходи із забезпечення таємниці інформації Користувача, що передається мережами, отриманої конфіденційності інформації про Користувача (крім інформації, внесеної за згодою Користувача до баз даних інформаційно-довідкової служби). 2.1.9. Інформувати Користувача не менше ніж за три місяці про припинення діяльності з надання Послуг. 2.1.10. Направляти за викликом Користувача працівників НУ“ЛП” для огляду та ремонту кінцевого обладнання, абонентської лінії, які повинні пред’явити посвідчення та наряд на виконання робіт. 2.1.11. Виконувати інші обов’язки, регламентовані п.39 Правил. 2.2. НУ “ЛП” має право: 2.2.1. Не підключати до телекомунікаційної мережі кінцеве обладнання Користувача у разі відсутності документів про підтвердження його відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій. 2.2.2. Установлювати тарифи на Послуги, що ним надаються, крім Послуг, тарифи на які регулюються державою (Граничні тарифи, затверджені НКРЗ України), формувати та застосовувати тарифні плани (набори послуг). 2.2.3. Змінювати тарифи на Послуги, що самостійно встановлюютьсяНУ“ЛП”, у порядку, визначеному п.3.7 Договору. 2.2.4. У разі несвоєчасної оплати Користувачем отриманих Послуг вживати до нього таких заходів: нараховувати пеню; в односторонньому порядку змінювати порядок оплати Послуг; обмежувати Послуги, надані третіми особами, або припиняти надання загальнодоступних послуг в порядку, визначеному п.4.16 Договору. 2.2.5. Тимчасово припиняти надання Послуг у зв’язку з проведенням профілактичних, ремонтних чи інших робіт в межах строків, передбачених нормативними актами. 2.2.6. Встановлювати передбачені законодавством тимчасові обмеження щодо надання Послуг у випадку надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану до ліквідації їх наслідків. 2.2.7. Без попередження Користувача, тимчасово припиняти надання йому Послуг у разі виявлення таких дій Користувача, які порушують чинне законодавство або п.36 Правил (в тому числі дій стронніх осіб, вчинених під його мережевими реквізитами). 2.2.8. НУ “ЛП” має також інші права, передбачені п.38 Правил. 2.3. Користувач має право на: 2.3.1. Вибір виду, кількості, обсягу і набору Послуг, тарифного плану, що пропонується НУ “ЛП”. 2.3.2. Безоплатне отримання рахунків, вичерпної інформації про зміст, вартість та порядок надання Послуг. 2.3.3. Обмеження доступу до окремих видів Послуг на підставі його письмової заяви та за наявності технічної можливості НУ “ЛП”. 2.3.4. Відшкодування збитків лише у разі, якщо вони виникли з вини НУ “ЛП” і це має своє підтвердження. 2.3.5. Оскарження дій НУ “ЛП” шляхом звернення до суду та/або уповноважених державних органів. Інформація щодо адрес та контактних телефонів НКРЗІ, Територіального управління із захисту прав споживачів розміщена у куточках споживачів у абонентських відділеннях НУ “ЛП”. 2.3.6. Безоплатне отримання за особистим зверненням, з урахуванням технічної можливості обладнання, розшифровки нарахованої до оплати суми за надані Послуги тільки за той період, до якого є претензії. Надання розшифровки за будь-який інший період є додатковою Послугою на платній основі. 2.3.7. Подання заяви про припинення надання послуг на зазначений у ній строк за умови внесення абонентної плати за період відключення та оплати цієї послуги. 2.3.8. Користувач має також інші права, передбачені пунктом п.35 Правил. 2.4. Користувач зобов’язаний: 2.4.1. Дотримуватись умов цього Договору та вимог чинних нормативних актів у сфері телекомунікацій. 2.4.2. Своєчасно оплачувати отримані Послуги в повному обсязі. 2.4.3. Використовувати кінцеве обладнання, на яке видано документ про підтвердження його відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій. 2.4.4. Не допускати використання на комерційній основі кінцевого обладнання та абонентських ліній для надання телекомунікаційних послуг третім особам. 2.4.5. Забезпечувати доступ до лінійних споруд працівникам НУ “ЛП” при їх обслуговуванні, встановленні комутаційного обладнання, проведенню ремонтних робіт. 2.4.6. Письмово за 30 днів попередити НУ “ЛП” про своє небажання (відмову) продовжувати відносини. 2.4.7. Самостійно ознайомлюватись з нормативними документами, розміщеними у засобах масової інформації, та нести відповідальність за їх недотримання через несвоєчасне ознайомлення. 2.4.8. Самостійно ознайомлюватись на сайті оператора НУ “ЛП” https://polynet.lviv.ua зі змінами у наданні послуг та повідомленнями про регламентні роботи. 2.4.9. Повідомляти у місячний строк про зміну обов’язкових реквізитів, передбачених у додатку до договору. 2.5. НУ“ЛП” та Користувач мають також інші права і несуть інші обов’язки, передбачені Правилами та іншими нормативно-правовими актами. 3. РОЗРАХУНКИ ЗА НАДАНІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ ПОСЛУГИ 3.1. Надання Послуг за Договором є платним. Розрахунковий період становить один календарний місяць. 3.2. Порядок оплати наданих Послуг: авансова абонентна плата за користування послугою організації доступу до мережі Інтернет за 1 місяць; кредитна оплата за послуги, надані НУ “ЛП”. 3.3. За надані в кредит Послуги нараховується додаткова плата в розмірі двох відсотків суми, нарахованої за розрахунковий період. 3.4. НУ“ЛП” відкриває в системі розрахунків Користувачу особовий рахунок з певним ідентифікаційним кодом, на якому проводяться розрахунки за весь обсяг наданих Користувачу Послуг. 3.5. Оплата рахунку за отримані Послуги проводиться Користувачем в термін не пізніше 20 числа місяця, що настає після повного розрахункового періоду. 3.6. У разі неоплати Послуг до 10 числа місяця, що настає після розрахункового періоду відповідна послуга перестає надаватися. 3.7. На додаткові Послуги НУ “ЛП” самостійно встановлює тарифи, які має право змінювати в односторонньому порядку. Тарифи застосовуються через 10 днів з дати їх оприлюднення: у куточках споживачів абонентських служб, на рахунках-квитанціях та на веб-сайті оператора телекомунікацій НУ “ЛП” https://polynet.lviv.ua/ 3.8. Нарахування плати за використання Послуги відбувається з дати активації лінії користувачем з використанням особистих облікових даних 3.9. Оплата Послуг провадиться в національній валюті. Якщо тариф установлено в іноземній валюті, розмір оплати визначається із застосуванням офіційного обмінного курсу, встановленого Національним банком України на день надання Послуги. 3.10. За час ненадання Послуг з вини Користувача, абонентська плата нараховується в повному розмірі. 3.11. Після погашення Користувачем боргу НУ “ЛП” протягом двох діб (крім вихідних та святкових днів) після підтвердження оплати відновлює надання Послуг. 4. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН 4.1. За невиконання або неналежне виконання своїх обов’язків Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством України та цим Договором. 4.2. Користувач несе відповідальність за збереження своїх облікових даних та паролів, а також за збитки, які можуть виникнути унаслідок несанкціонованого їх використання. 4.3. Користувач, використовуючи Послуги, самостійно несе майнову або іншу відповідальність за шкоду, заподіяну його діяннями (особисто або іншою особою під його мережевими реквізитами) особі або майну громадян, юридичних осіб, держави або етичним принципам суспільства. 4.4. НУ “ЛП” не несе відповідальності за зміст інформації, що передається його мережами. 4.5. Відповідальність і ризики за використання інформаційних ресурсів Інтернет несе Користувач. НУ “ЛП” не дає жодних гарантій щодо будь-яких товарів, інформації і послуг, які поставляються або надаються за допомогою Інтернет, не несе відповідальності за будь-які втрати або збитки, які прямо або побічно отримав Користувач або треті особи унаслідок використання інформаційних ресурсів Інтернет або неможливості їх використання. 4.6. У разі несвоєчасної оплати наданих НУ “ЛП” Послуг Користувач сплачує пеню, яка обчислюється залежно від вартості неоплачених Послуг у розмірі облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який нараховується пеня, за кожний день прострочення оплати. 4.7. Сплата Користувачем пені, правомірне припинення чи скорочення НУ “ЛП” переліку Послуг не звільняє Користувача від обов’язку оплатити надані йому Послуги. 4.8. У разі виявлення пошкодження телекомунікаційної мережі, що сталося з вини Користувача, усі витрати НУ “ЛП” на усунення пошкодження, а також відшкодування інших збитків (у тому числі не отриманий прибуток) покладаються на Користувача. 4.9. НУ “ЛП” за ненадання або неналежне надання Послуг несе перед Користувачем таку майнову відповідальність: за ненадання оплачених телекомунікаційних послуг або надання їх в обсязі, меншому за оплачений – у розмірі оплаченої вартості не наданих послуг; за безпідставне відключення кінцевого обладнання – у розмірі абонентної плати за весь період відключення; за безпідставні скорочення чи зміну переліку послуг – у розмірі абонентної плати за один місяць. 4.9.1. У разі не усунення протягом однієї доби із зафіксованого моменту подання Користувачем заявки щодо пошкодження телекомунікаційної мережі, яке унеможливило доступ Користувача до Послуги або знизило до неприпустимих значень показники якості телекомунікаційної послуги, НУ “ЛП” несе відповідальність, передбачену п.40 Правил. 4.10. Сплата штрафних санкцій, визначених у п.4.9. Договору, здійснюється шляхом проведення перерахунку за наступний розрахунковий період (зменшення суми до сплати Користувачем). 4.11. НУ “ЛП” не несе майнової відповідальності перед Користувачем, передбаченої п.4.9 Договору, якщо неможливість надання Послуг виникла з вини Користувача. 4.12. При виникненні форс-мажорних обставин (тобто обставин непереборної сили, діяльності третіх осіб, викрадання чи пошкодження зловмисниками елементів телекомунікаційної мережі, природних явищ, наприклад ураган, буря, нагромадження снігу, просідання і зсув ґрунту, ожеледь, землетрус, пожежа, спалахи блискавки, гроза але не обмежуючись ними), що виключають або перешкоджають виконанню Договору, Сторони не матимуть взаємних претензій, і кожна із Сторін приймає на свій ризик наслідки цих обставин. 4.13. Питання відшкодування завданих Користувачу фактичних збитків, моральної шкоди, втраченої вигоди через неналежне виконання НУ “ЛП” обов’язків за цим Договором вирішуються в судовому порядку. 4.14. Кожний випадок пошкодження телекомунікаційного обладнання та ліній, які обліковуються на балансі НУ “ЛП”, оформляється актом, що підписується представником НУ “ЛП” та особою, з вини якої сталося пошкодження (за умови її виявлення). Якщо особа, з вини якої сталося пошкодження, відмовляється від підписання, акт підписується двома представниками НУ “ЛП”. Усі витрати на усунення пошкодження, а також відшкодування інших збитків (у тому числі упущення вигоди) в установленому законодавством порядку покладаються на особу, з вини якої сталося пошкодження. 4.15. У разі, коли після виконання робіт, передбачених технічними умовами, Користувач не бажає передати НУ “ЛП” збудовані споруди на баланс, у власність або на технічне обслуговування, НУ “ЛП” не несе відповідальності за технічний стан збудованих споруд. 5. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ 5.1. Цей Договір вступає в силу з дня його підписання Сторонами і діє протягом одного року. 5.2. Якщо за 30 днів до закінчення строку дії Договору жодна зі Сторін не повідомила письмово про його припинення Договір вважається продовженим на тих самих умовах на кожний наступний рік. 5.3. Договір може бути розірвано достроково у випадках, зазначених в Договорі, а також: у зв’язку з банкрутством, ліквідацією чи припиненням діяльності однієї із Сторін Договору (юридичної особи); за рішенням суду; у разі анулювання, визнання недійсною, закінчення терміну дії ліцензії на провадження діяльності у сфері телекомунікацій та в інших випадках, передбачених законодавством України. 5.4. Припинення дії Договору або дострокове розірвання Договору (у тому числі шляхом односторонньої відмови від Договору) не звільняє Користувача від зобов’язань із розрахунків за надані Послуги та відповідальності за їх невиконання. 6. ІНШІ УМОВИ 6.1. Укладання Договору (в тому числі в електронному вигляді) з боку Абонента означає повне прийняття Абонентом всіх його умов, який є Договором приєднання у розумінні ст. 634 Цивільного кодексу України. Користувач підтверджує, що він ознайомлений з положеннями Закону України “Про телекомунікації”, Правилами та Регламентом НУ “ЛП”. У разі зміни законодавства в сфері телекомунікацій щодо порядку надання та отримання телекомунікаційних послуг Сторони зобов’язуються з моменту набрання чинності нового законодавчого акта дотримуватись його умов. У такому випадку Договір застосовується лише в частині, яка не суперечить чинному законодавству. НУ “ЛП” забезпечує Користувачу можливість ознайомитись з новим законодавством шляхом розміщення нормативних документів у куточку споживачів абонентських служб НУ “ЛП” та на веб-сайті оператора телекомунікацій НУ “ЛП” https://polynet.lviv.ua/ 6.2. Передбачені цим Договором права та обов’язки НУ “ЛП” виконуються підрозділом НТЦ МТ університету. 6.3. Зміни умов Договору та переліку послуг оформляються додатковими угодами та/або додатками до нього, які є невід’ємними частинами Договору. 6.4. Цей Договір складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу для кожної із Сторін. 6.5. Приймаючи умови Договору Користувач дає згоду НУ “ЛП” на обробку своїх персональних даних з метою надання, отримання та здійснення розрахунків за телекомунікаційні послуги. Ця згода чинна протягом дії Договору та протягом п’яти наступних років після припинення його дії. Знищення персональних даних є підставою для припинення дії Договору. В цьому випадку Договір припиняється з дати, зазначеної в повідомленні НУ “ЛП”. Крім того, своїм підписом Користувач підтверджує, що він повідомлений (без додаткового письмового повідомлення) про права, встановлені Законом України «Про захист персональних даних», мету збору даних та про те, що його персональні дані передаються юридичній особі – НУ “ЛП” з метою надання, отримання та здійснення розрахунків за телекомунікаційні послуги. Користувач своїм підписом також погоджується з тим, що НУ “ЛП” має право надавати доступ та передавати його персональні дані третім особам без будь-яких повідомлень Користувача, не змінюючи при цьому мети їх обробки. Зміст прав Користувача, як суб’єкта персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», йому відомий і зрозумілий. Цей пункт Договору застосовується виключно до абонентів – фізичних осіб.
Прийняти